Selamat Hari Natal Dan Tahun Baru 2012

Saya ingin mewakili seisi keluarga mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan selamat Hari Natal Dan Tahun Baru kepada semua pembaca Blog Belagakini. Saya ingin memohon maaf jika selama ini ada tulisan saya yang mungkin terlalu keras dan sukar difahami oleh sesetengah daripada kita. Apapun yang saya lakukan dan nukilkan, saya bermaksud untuk memperkuatkan bangsa kita dan ingin melihat bangsa kita maju dan berdiri sama tinggi dengan bangsa-bangsa lain di Malaysia.

Dengan kesempatan ini juga saya memohon maaf kepada kedua orang tua saya dan juga memohon maaf kepada ibu dan bapa mertua saya jika selama ini ada tersilap kata tersalah bahasa, mohon dimaafkan. Saya juga memohon maaf kepada semua ahli keluarga kami yang besar. Diharap agar kita dapat bermaaf-maafan di hari yang mulia ini. Semoga Hari Natal dan Tahun Baru yang bakal disambut memberi dimensi baru yang lebih segar dan bertenaga.

Saya juga dengan ini menjemput semua pembaca Blog Belagakini untuk datang mengunjungi rumah terbuka XMas kami seisi keluarga di No.7 & 8, Uma Nyaving Sungai Asap (24 & 25/12/2011). Anda juga boleh berjumpa dengan saya di Uma Juman Sungai Koyan dan juga di Uma Balui Liko. Saya juga ingin memberikan ucapan terima kasih kepada semua pembaca blog Belagakini yang sudi memberikan komen pada setiap posting yang diterbitkan. Tanpa anda semua saya pasti sudah tidak ingin menulis lagi. Teruskan sokongan anda kepada Blog Belagakini. Segala kelemahan dan kekurangan saya selama ini harap dimaafkan. Sekian terima kasih- Hary Wing Miku.


